Η διαδικτυακή εφαρμογή υποβολής αιτήσεων για στέγαση, η οποία δημιουργήθηκε από τη Διεύθυνση Μηχανοργάνωσης του Δ.Π.Θ., παρέχει στους φοιτητές του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης την δυνατότητα:


- να υποβάλουν αίτηση για στέγαση ηλεκτρονικά, χωρίς να είναι απαραίτητο να καταθέτουν έντυπα ή να παρίστανται αυτοπροσώπως στα γραφεία φοιτητικής μέριμνας.


Επίσης, η διαδικτυακή εφαρμογή υποβολής αιτήσεων για στέγαση παρέχει τη δυνατότητα στους υπαλλήλους της Διεύθυνσης Ακαδημαϊκών Θεμάτων ηλεκτρονικής επεξεργασίας των στοιχείων των φοιτητών/τριών που υποβάλλουν αιτήσεις και έκδοσης αποτελεσμάτων.

Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν οι φοιτητές/τριες που για το ακαδημαϊκό έτος 2024-25 είναι προπτυχιακοί φοιτητές/τριες και δεν έχουν ξεπεράσει το ν+2 έτος φοίτησης για τα Τμήματα 4ετούς φοίτησης ή το v+3 έτος φοίτησης (για τα Τμήματα 5ετούς ή 6ετούς φοίτησης). (όπου ν = τα έτη φοίτησης του τμήματος).


Επίσης, δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν οι μεταπτυχιακοί φοιτητές και οι Υποψήφιοι διδάκτορες μόνο για την πόλη της Κομοτηνής, των οποίων οι αιτήσεις θα αξιολογηθούν και θα ικανοποιηθούν μόνο εφόσον υπάρχει επάρκεια κλινών και μετά από σύμφωνη γνώμη της Επιτροπής Στέγασης.

Οι φοιτητές/τριες έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν αίτηση στέγασης, ανάλογα για ποια παροχή ενδιαφέρονται.

Κατ΄εξαίρεση όσοι φοιτητές/τριες των τμημάτων Κομοτηνής και Ξάνθης υποβάλουν αίτηση για στέγαση δεν πρέπει να υποβάλουν στην παρούσα φάση αίτηση και για σίτιση, διότι η στέγαση περιλαμβάνει και τη σίτιση εφόσον κριθούν δικαιούχοι στέγασης. Εάν ορισμένοι δεν θα κριθούν δικαιούχοι στέγασης θα κληθούν αργότερα να υποβάλουν αίτηση σίτισης.

Μέσω ενός φυλλομετρητή σελίδων, επισκεφτείτε τον ιστότοπο της εφαρμογής estia.duth.gr. Εισάγετε το όνομα χρήστη και τον κωδικό που διαθέτετε στο Τμήμα σας και πατάτε «Είσοδος». Ανοίγει η εφαρμογή και εμφανίζεται η αρχική σελίδα με τα «Στοιχεία» του/της φοιτητή/τριας.


Οι Υποψήφιοι Διδάκτορες που επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση στέγασης και δεν έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία με τον ιδρυματικό τους λογαριασμό, παρακαλούμε να υποβάλουν νέο αίτημα εξυπηρέτησης στη διεύθυνση helpdesk.duth.gr - κατηγορία e-Γραμματεία (UniverSIS), με θέμα "Υπόψήφιος Διδάκτορας - Πρόσβαση στο estia.duth.gr" καταχωρώντας τα στο ιχεία τους (email, τμήμα, ον/μο).

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε είναι:

Βήμα 1:

Διαβάζετε με προσοχή την ανακοίνωση Στέγασης.


Βήμα 2:

Σημειώνετε ποια είναι τα δικαιολογητικά που οφείλετε να υποβάλετε και, αφού τα αναζητήσετε από τις αρμόδιες υπηρεσίες, τα συγκεντρώνετε σε ψηφιακή μορφή.


Βήμα 3:

Ανοίγετε τη σελίδα των αιτήσεων και συνδέεστε με το όνομα χρήση (username) και τον κωδικό πρόσβασης (password) που έχετε για όλες τις υπηρεσίες του Τμήματος.


Βήμα 4:

Κάποια στοιχεία με την εισαγωγή θα είναι ήδη συμπληρωμένα από το σύστημα. Αν υπάρχει κάποιο λάθος επικοινωνήστε με τη Γραμματεία του Τμήματος.


Βήμα 5:

Ελέγχετε το ονοματεπώνυμο, το Τμήμα φοίτησης, το email το οποίο σας έχει παραχωρηθεί από το Πανεπιστήμιο, το τηλέφωνο, και όλα τα υπόλοιπα στοιχεία. Πρέπει να αναγράφεται ο σωστός Αριθμός Μητρώου, το έτος φοίτησης, το έτος πρώτης εγγραφής, αν είστε προπτυχιακός/’η ή μεταπτυχιακός/ή φοιτητής/τρια. Η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας πρέπει να είναι ολοκληρωμένη, π.χ. Τσιμισκή 45, Τ.Κ.68500 Θεσσαλονίκη.


Βήμα 6:

Όσον αφορά τα εισοδήματα, ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα συμπληρώνοντας στοιχεία από το ΦΕΦΠ-Πράξη διοικητικού προσδιορισμού φόρου (Εκκαθαριστικό σημείωμα εφορίας) α) των γονέων και β) του/της ιδίου/ας του/της φοιτητή/τριας. (Εάν ο/η φοιτητής/τρια δεν υποβάλλει φορολογική δήλωση, το δηλώνει υπεύθυνα στην ψηφιακή εφαρμογή με την υπεύθυνη δήλωση).

- Αθροίζονται τα ποσά (όσα υπάρχουν από τα παρακάτω) από το σημείο 1 του Πίνακα Δ: Ανάλυση Εισοδημάτων (ΦΕΦΠ 2022): ΣΥΝΟΛΟ (1) + Προστιθέμενη διαφορά δαπανών (2) + Αυτοτελή φορολογούμενα ποσά (3) + Επίδομα Ανεργίας (4) = Εισόδημα που θα καταχωρηθεί.

(Υπάρχει υπόδειγμα παρακάτω στα χρήσιμα έγγραφα, στο οποίο επισημαίνονται τα εισοδήματα που υπολογίζονται.)

Επίσης, αν έχει υποβάλει και ο/η φοιτητής/τρια φορολογική δήλωση, προσθέτετε και τα αντίστοιχα ποσά που αναγράφονται και στο ΦΕΦΠ-Πράξη διοικητικού προσδιορισμού φόρου (Εκκαθαριστικό σημείωμα εφορίας) του/της φοιτητή/τριας και το συνολικό εισόδημα είναι αυτό που προκύπτει και από τα δυο εκκαθαριστικά στον αντίστοιχο πίνακα. Εισάγετε τα συνολικά εισοδήματα στο αντίστοιχο πεδίο.


Βήμα 7:

Στην συνέχεια, αν ανήκετε σε κάποια κατηγορία μείωσης του εισοδήματος, τη συμπληρώνετε με ένα ναι ή όχι και μεταφορτώνετε το αντίστοιχο δικαιολογητικό σε pdf, εφόσον έχετε απαντήσει θετικά. Π.χ. για αδερφό/ή φοιτητή/τρια χρειάζεται η «Βεβαίωση φοίτησης» από το αντίστοιχο Τμήμα σπουδών του/της. Για ορφανό/ή από ένα γονέα: Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης η ληξιαρχική πράξη θανάτου. Διαζευγμένοι γονείς: Διαζευκτήριο ή δικαστική απόφαση ή πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης από το gov.gr.


Αν ανήκετε σε ομάδα που εισάγεται απευθείας στις φοιτητικές εστίες, όπως I. Ορφανοί φοιτητές/τριες και από τους δύο γονείς (από 25 ετών και κάτω). II. ΑΜΕΑ και εγγεγραμμένοι/ες στο Πανεπιστήμιο ως βαρέως πάσχοντες/ουσες με το 5% για λόγους υγείας. πρέπει να προσκομίσετε ανάλογα με την περίπτωση τα παρακάτω δικαιολογητικά: η περίπτωση Ι: Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης και η περίπτωση ΙΙ: Απόφαση από ΚΕΠΑ ή το εκάστοτε ισχύον σύστημα πιστοποίησης αναπηρίας, όπου προσδιορίζεται το ποσοστό αναπηρίας και η οποία είναι σε ισχύ κατά τον χρόνο υποβολής της αίτησης.


Βήμα 8:

Μόλις ολοκληρώσετε τη συμπλήρωση των στοιχείων και την ανάρτηση των απαραίτητων δικαιολογητικών, πατήστε Υποβολή. Κάνετε έλεγχο ότι έχετε προβεί στην υποβολή της αίτησης, ώστε να έχει υποβληθεί και να ληφθεί υπόψη από την αρμόδια υπηρεσία φοιτητικής μέριμνας. Μετά την υποβολή της αίτησης, οι αιτούντες/ούσες λαμβάνουν μήνυμα επιβεβαίωσης στο ιδρυματικό e-mail που δήλωσαν κατά την υποβολή της αίτησης.


Οφείλετε να αποδεχθείτε τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας Φοιτητικών Εστιών του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, προκειμένου να προχωρήσετε στην υποβολή της αίτησής σας.

Έχετε την ευθύνη της πλήρους και ορθής συμπλήρωσης των ηλεκτρονικών αιτήσεων ή της χορήγησης ορθών στοιχείων για τη συμπλήρωσή τους από τις Υπηρεσίες.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Στην περίπτωση που έχει υποβληθεί οριστικά η αίτηση ο/η ενδιαφερόμενος/η φοιτητής/τρια δεν έχει τη δυνατότητα διόρθωσης στοιχείων που έχουν τυχόν αναγραφεί λάθος.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ενημερώνεστε ότι λάβατε γνώση για τον σκοπό της συλλογής και επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων σας.
Η εφαρμογή σας επιτρέπει μετά την είσοδό σας σε αυτήν να βλέπετε τις υποβληθείσες αιτήσεις σας.
Τα αποτελέσματα των αιτήσεων στέγασης αναρτώνται στην ιστοσελίδα του πανεπιστημίου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση duth.gr (ανακοινώσεις) και οι φο ιτήτριες/τές ενημερώνονται αποκλειστικά από εκεί.